За регистрирани потребители › Вход в портала

 

 

Видове начини за вход в Портала за електронни административни услуги на МВР


 

Като регистриран потребител на Портала за електронни административни услуги на МВР можете да се автентикират по един от следните начини:

Чрез потребителско име и парола;

Чрез електронен подпис (КЕП), издаден от доставчик на доверителни услуги;

Чрез атестат за е-Автентикация.

За да се регистрирате като потребител на Портала е необходимо да извършите процес по регистрация, след което да влезете в ПЕАУ, чрез един от изброените начини. За извършване на автентикация, различна от потребителско име и парола, е необходимо предварително да добавите избраното средство за автентикация към потребителския си профил (виж „Допълнителни средства за автентикация“).

Различните начини на автентикация, предоставят различни възможности за достъп до функционалностите на Портала. Например:

Ако имате регистрация в Портала и сте се автентикирали с потребителско име (адрес на електронна поща) и парола, освен до свободно достъпните дейности в Портала (преглед на списъка с услуги и описанието на процеса по предоставянето им, преглед на страниците с политики за достъпност, сигурност, защита на личните данни, тестово подписване, преглед на е-документи, издадени от МВР в процеса по предоставяне на заявени ЕАУ, достъп до информация за неплатени задължения по линия на „Пътна полиция“ с възможност за извършване на плащането им по електронен път и др.), имате достъп и до дейностите, предоставяни през потребителския Ви профил (виж „Дейности, достъпни през потребителския профил“).

Ако имате регистрация в Портала и сте се автентикирали с КЕП или чрез системата за електронна идентификация (е-Автентикация) на Министерство на електронното управление (МЕУ), имате достъп до заявяване на всяка от предоставяните в Портала електронни административни услуги. При подаване на попълнено заявление за изпълнение на услуга е необходимо да го подпишете с КЕП.