Дейности, достъпни през потребителския профил
От менюто на потребителския профил в ПЕАУ на МВР са достъпни следните опции:
Моите е-услуги – дава достъп до информация за заявените от потребителя електронни административни услуги, с възможност за проследяване на статуса по изпълнението им (текущи/изпълнени/прекратени) и преглед на документите от преписката по всяка услуга. (виж „Проследяване на статус на предоставяне на услугата“)
Преглед на извършени плащания по услуги – дава достъп до информация за регистрираните задължения по заявени услуги и плащанията по тях. (виж „Преглед на платени задължения през потребителски профил“)
Потребителски профил – дава достъп до регистрационните данни на потребителския профил и действия, свързани с поддръжката им.
Можете да промените адреса на електронната си поща, с която сте се регистрирали в Портала (виж „Промяна на адрес на електронна поща“) , както и да заявите потребителският Ви профил да бъде „забравен“ (чрез избор на бутона „Забрави ме“). (виж „„Забравяне“ на профил на потребител със специален достъп до услугите на Портала“)
|
Фигура 3 Промяна на адреса на електронната поща на потребителя
Порталът не позволява съществуването на повече от един потребителски профил с един и същ адрес на електронна поща. |
Средства за автентикация – дава достъп до дейности, свързани с поддръжка на средства за автентикация към потребителски профил, различни от потребителско име и парола, чрез които да се изпълнява „Вход в системата“ и да се получи достъп до заявяване на всяка от електронните административни услуги на ПЕАУ. (виж „Допълнителни средства за автентикация“)
Смяна на парола – дава възможност на потребителят да си промени паролата, когато прецени, че е необходимо. (виж „Смяна на парола“)
|
Фигура 4 Дейности, достъпни през потребителския профил