Предоставяни услуги от МВР › Предоставяни услуги по направление „Пътна полиция“

 

 

Издаване на удостоверение с данни за регистрирани и с прекратена регистрация превозни средства


 

За да заявите услугата е необходимо да сте се регистрирали като потребител ("Регистриране на потребителски профил") на Портала за електронни административни услуги на МВР (ПЕАУ) и да сте изпълнили вход в портала ("Вход в портала") с КЕП или чрез е-Автентикация.

Заявление за издаване на удостоверение с данни за регистрирани и с прекратена регистрация превозни средства може да подадете, като в началната страница на портала изберете меню „Услуги“ > По направление на дейност „Пътна полиция“ > Издаване на удостоверение с данни за регистрирани и с прекратена регистрация превозни средства и натиснете бутон Заяви услугата (намира се в началото и в края на описанието на услугата).

Порталът отваря електронна форма за попълване на заявление за избраната услуга, която е структурирана в секции.

В случай че в Автоматизираната информационна система „Административно-наказателна дейност“ на МВР (АИС АНД) по данни за ЕГН/ЛНЧ/ЛН на заявителя се установи наличие на връчени и/или невръчени наказателни постановления (НП), фишове и/или електронни фишове по Закона за движението по пътищата и/или по Кодекса за застраховането, издадени в качеството Ви на физическо лице или на законен представител на юридическо лице, порталът извежда уведомително съобщение, което не е стопиращо за подаване на заявлението. Можете да извършите плащане на задълженията по електронен път, чрез текущо предоставяната в ПЕАУ услуга за проверка на задължения по фиш, НП или споразумение, с възможност за извършване на плащане.