Предоставяни услуги от МВР › Предоставяни услуги по направление „Контрол на общоопасните средства“ › Издаване на документи за транспортиране на взривни вещества за граждански цели в рамките на Европейския съюз от територията на друга държава членка до територията на Република България от физически и юридически лица, регистрирани като търговци, и от юридически лица с нестопанска цел

 

 

Секция „Обстоятелства“


 

Секцията се състои от посочените по-долу полета.

Поле „Структура на МВР, предоставяща услугата“

В това поле порталът попълва автоматично структурата на МВР, която трябва да предостави услугата: ГДНП-Главна дирекция на „Национална полиция“.

Съставно поле „Данни за получател на услугата“

Попълнете адреса на местонахождение на склада за съхранение.

Въведете телефонен номер на получателя на услугата. 

Поле „Вид на искания документ“

Полето се попълва автоматично от системата с наименованието на документа, който се издава в резултат на изпълнението на  услугата.

Поле „Данни, необходими за издаване на документа“

В полето задължително се въвежда:

oИдентификационните данни и количествата на изделията, които ще се транспортират, вида на транспорта, фирмата за охраната, фирмата превозвач.

oКогато лицето е получило само разрешение за придобиване, то посочва адреса на обекта за съхранение на доставката.

oНомер и дата на изтичане срока на съответното разрешение на получателя.

oИме, адрес, телефонен номер и адрес на електронната поща на получателя, доставчика и на лицата, осъществяващи транспортирането на доставката.

oОписание на начина на транспортиране, на маршрута на доставката и по възможност входни/изходни пунктове в държавите членки.

oДата на изпращане и очакване дата получаване.

oИме и адрес на управление на производителя и количество взривни вещества за граждански цели.

oЗа всяко взривно вещество – идентификационен номер съгласно Препоръките на ООН за превоз на опасни товари.

Поле „Предоставяне на документ за отказ на услугата“

Поставете отметка пред  текста в полето, ако при прекратяване на услугата, желаете да получите електронен документ за отказ, вместо такъв на хартиен носител.

В случай че отбележите отказът да се получи по електронен път, документът се изпраща в Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ) на на Министерство на електронното управление (МЕУ). Можете да се запознаете с изискванията на Системата за сигурно електронно връчване на адрес https://edelivery.egov.bg/.

При получаване на документа в ССЕВ, можете да го съхраните на локален ресурс (документът е в XML формат) и да го прегледате/предоставите за преглед чрез функционалността „Преглед на е-документи“, намираща се в долната част (навигационна лента) на Портала. Достъпът до съдържанието на документа е свободен и не се изисква регистрация в ПЕАУ.