Предоставяни услуги от МВР › Предоставяни услуги по направление „Български документи за самоличност“ › Издаване на документи, удостоверяващи данни за издадени български лични документи за посочен период

 

 

Секция „Заявител“


 

Данните на заявителя се попълват автоматично от Портала с Вашите данни от Националния автоматизиран информационен фонд "Национален регистър на българските лични документи" на МВР, извлечени по идентификатора Ви  (ЕГН/ЛНЧ/ЛН), прочетен при влизане в системата с КЕП или чрез е-Автентикация.

 

Вие може да промените само адреса на електронна поща за получаване на съобщения, който първоначално е попълнен с адреса на електронна поща от потребителския Ви профил.

Можете да заявите услугата в лично качество или като пълномощник на друго физическо лице. Задължително посочете една от възможните опции за избор на качеството, в което подавате заявлението.

Когато заявявате услугата в лично качество, системата попълва автоматизирано данните за получателя на услугата с данните на заявителя.

Ако заявявате услуга в качеството на пълномощник на друго физическо лице е необходимо да попълните неговите данни, като получател на услугата. Задължително попълнете имена, единен граждански номер (ЕГН) и данни за издаден валиден български личен документ на лицето.