Секция „Начин на получаване“
Услугата се изпълнява като обикновена.
В резултат от обработката на заявлението Главна дирекция „Национална полиция“ издава електронен документ „Уведомление за определени временни табели“. В документа са посочени разрешеният брой комплекти временни табели и техните регистрационни номера.
След успешно заплащане (чрез използване на предоставените в ПЕАУ платежни инструменти) на дължимата такса за услугата, формирана на базата на разрешения брой комплекти временни табели, системата изготвя електронен документ „Съобщение за обработено по електронен път заявяване на услуга“, като Ви уведомява на посочения в заявлението адрес на електронната поща. ПЕАУ осигурява възможност, чрез посочване на съответен линк в съобщението, да прегледате издадения електронен документ, както и преписката с документите по услугата. Временните табели с регистрационен номер се получават от лицето, получател на услугата или от друго упълномощено лице на гише в отдел/сектор "Пътна полиция" при СДВР/ОДМВР по седалището на търговеца.