Предоставяни услуги от МВР › Предоставяни услуги по направление „Пожарна безопасност и защита на населението“ › Издаване на удостоверителни документи за възникнали произшествия и други и за предоставяне на информация за извършваната дейност

 

 

Секция „Заявител“


 

Данните на заявителя се попълват автоматично от Портала с Вашите данни от Националния автоматизиран информационен фонд "Национален регистър на българските лични документи" на МВР, извлечени по идентификатора Ви  (ЕГН/ЛНЧ/ЛН), прочетен при влизане в системата с КЕП или чрез е-Автентикация.

 

Вие може да промените само адреса на електронна поща за получаване на съобщения, който първоначално е попълнен с адреса на електронна поща от потребителския Ви профил.

Задължително посочете една от възможните опции за избор на качеството, в което подавате заявлението:

лично качество (за собствени нужди);

пълномощник на друго физическо или юридическо лице;

законен представител на юридическо лице.

Когато заявявате услугата в лично качество, системата попълва автоматизирано данните за получателя на услугата с данните на заявителя.

Ако заявявате услуга в качеството на пълномощник на друго физическо лице е необходимо да попълните неговите данни, като получател на услугата. Задължително попълнете имена, единен граждански номер (ЕГН) или личен номер на чужденец/личен номер на гражданин на ЕС (ЛНЧ/ЛН)  и данни за издаден валиден български личен документ на лицето.

Ако заявявате услуга в качеството на законен представител на юридическо лице или негов пълномощник, задължително трябва да попълните ЕИК или код БУЛСТАТ, като наименованието на юридическото лице може да бъде попълнено автоматично, чрез избор на бутон „Извлечи данни“. При избор на този бутон Порталът изпълнява справка по ЕИК/код БУЛСТАТ в информационната система на ТРРЮЛНЦ/Регистър БУЛСТАТ, според регистрацията на лицето.