Предоставяни услуги от МВР › Предоставяни услуги по направление „Частна охранителна дейност“ › Издаване на лиценз за извършване на частна охранителна дейност

 

 

Секция „Обстоятелства“


 

Секцията се състои от следните полета:

Структура на МВР, предоставяща услугата

В това поле се показва структурата на МВР, която трябва да предостави услугата. В случая това е Главна дирекция на „Национална полиция“ и не може да се променя.

Данни за получател на услугата

Получател на услугата винаги е юридическо лице. Задължително трябва да попълните данните за Седалище и адрес на управление, както и Адрес за кореспонденция. Полетата за Населено място и район се избират от падащо меню, а останалите се попълват като свободен текст. В случай че при попълване на данните за получателя на услугата в секция „Заявител“ сте използвали бутон Извлечи данни адресът на управление ще бъде попълнен автоматично с данните от ТРРЮЛНЦ/Регистър БУЛСТАТ (според регистрацията на лицето).

Лиценз за извършване на частна охранителна дейност от ЗЧОД по чл.5, ал.1, точка

Трябва да посочите поне един вид частна охранителна дейност (ЧОД), за която ще се издава лиценза, като маркирате чекбокса пред наименованието й. Освен вида ЧОД, трябва да отбележите и териториалния обхват на осъществяването й, чрез маркиране на съответната опция на радиобутона. В случай че отбележите териториален обхват на територията на избрани области, трябва да посочите за кои области се отнася. Изборът на области се извършва от падащо меню. Приложението дава възможност да бъдат избрани една или повече области. Ако решите да промените списъка с избраните области, може да добавите нова или да премахнете избрана вече област.

Поле „Предоставяне на документ за отказ на услугата“

Поставете отметка пред  текста в полето, ако при прекратяване на услугата, желаете да получите електронен документ за отказ, вместо такъв на хартиен носител.

В случай че отбележите отказът да се получи по електронен път, документът се изпраща в Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ) на Министерство на електронното управление. Можете да се запознаете с изискванията на Системата за сигурно електронно връчване на адрес https://edelivery.egov.bg/.

При получаване на документа в ССЕВ, можете да го съхраните на локален ресурс (документът е в XML формат) и да го прегледате/предоставите за преглед чрез функционалността „Преглед на е-документи“, намираща се в долната част (навигационна лента) на Портала. Достъпът до съдържанието на документа е свободен и не се изисква регистрация в ПЕАУ.