Секция „Начин на получаване“
Секция „Начин на получаване“ се попълва автоматизирано с данни за:
Вид на услугата - обикновена;
Начин на получаване на резултата от услугата - на гише. След успешно заплащане (чрез използване на предоставените в ПЕАУ платежни инструменти) на заявената по електронен път административна услуга, можете да се явите за довършване на обслужването, съгласно предвидения в МВР ред. Услугата се изпълнява в звеното „Пътна полиция“ към СДВР/ОДМВР, съответстващо на региона по населено място от адреса на посочения в заявлението първи собственик на ППС:
oза физическо лице - по постоянен адрес (за български гражданин или чужденец със статут на постоянно пребиваващ в Република България) или настоящ адрес (за гражданин на ЕС или чужденец със статут на продължително пребиваващ в Република България);
oза лице, вписано в Търговския регистър и Регистъра на юридическите лица с нестопанска цел (ТРРЮЛНЦ)/Регистър БУЛСТАТ- по седалище и адрес на управление на лицето в ТРРАЮЛНЦ/Регистър БУЛСТАТ.