Добре дошли в портала за електронни административни услуги на
Министерство на вътрешните работи!
Предлаганите от МВР електронни административни услуги осигуряват:
В портала можете да намерите информация за предлаганите в меню „Услуги“ административни услуги, както и да заявите всяка от тях по електронен път. Заявяването на всяка от услугите изисква квалифициран електронен подпис, издаден от лицензиран от Комисията за регулиране на съобщенията доставчик на удостоверителни услуги.
Валидността на квалифицирания електронен подпис може да бъде проверена в портала чрез функционалност за тестово подписване.
Можете да направите справка за текущи или изпълнени услуги, заявени чрез портала.
Порталът осигурява възможност да създадете свой потребителски профил, като за целта се регистрирате, което ви дава възможност за достъп до меню „Моите е-услуги“. Осигурена е възможност чрез:
Всички издадени електронни документи по услуги, предоставяни от МВР чрез портала, могат да бъдат визуализирани чрез меню „Преглед на електронни документи“.